Als bestuur hebben wij dit jaar een programma samengesteld met hopelijk voor ieder wat wils. Met dit gevarieerde programma willen wij een mooie aanvulling zijn op de bestaande activiteiten in Woudrichem.

Heeft u een suggestie of lijkt het u leuk om een steentje bij te dragen? Neem dan contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden.

Feestweek 2020 Geannuleerd i.v.m. het Coronavirus

Sinds maart houd het coronavirus heel de wereld in zijn greep, we leven op dit moment met zn allen in een 1,5 meter samenleving. Door de overheid is besloten alle evenemeten tot 1 september te annuleren. Hieronder valt ook onze feestweek.

Foodfestival onder voorbehoud verplaatst naar 6 september 2020

Zoals beloofd hebben wij de moed niet in onze schoenen laten zakken! Op 6 september 2020 gaan we het Woerkumse Foodfestival organiseren! Met meer dan tien foodtrucks en stands willen wij Woudrichem gaan verrassen met de smaken van Altena en ver daarbuiten. We zullen er voor zorgen dat dit een dagje uit wordt voor het hele gezin, want ook aan de kinderen wordt gedacht.

(Onder voorbehoud in verband met de richtlijnen omtrent COVID-19)